Centrum.cz Atlas.cz RSS export


Malware je všudypřítomný


  • Titulek: no
    Napsal: chlapecx, <foitt (na) seznam (tečka) cz>
    Přidáno: 23. listopadu 2010 17:16

    MS security je součástí Win Live Essentials? měl by ale jaksi ho tam nevidím ve vašm popisku toho balíku, tak není někde jinde???
    a jinak u článku na MALWARE dávat ANTIVIRY a ještě antiviry, který jsou naprosto bíídný??? to si děláte legrandu??? co třeba avira???

    Takže...: prosíl bych uvést programy, které jsou na MALWARE a spyware, tedy ANTISPYWARY: ideálně Ad-aware..... budiž Spyware terminator, Spybot, ale sám bych si je nedal ani pod pohrůžkou smrti....

    • Titulek: Re: no
      Napsal: kraken
      Přidáno: 23. listopadu 2010 17:48

      myslim, ze by nezaskodilo, ak by si si nastudoval co je malware, to len pre zaujimavost, pretoze pod malware patria cervy a trojske kone atd., takze malware nie je len spyware uz ked :-) Clanok sa mi citat nechcelo, reagujem len na to, ze pises toto: jinak u článku na MALWARE dávat ANTIVIRY a k tomu ti ja mozem povedat, ze je spravne k malware davat antiviry, to pre buducnost :-) Ak sa uz bavime o spywere, tam je siroky vyber, ale niektore sikovne antivirove programy maju v sebe aj spyware ochranu, takze aj v tomto pripade je to v poriadku :-) Neobhajujem clanok, nemam cas ho citat, mozno nabuduce :-) Spyware terminator som mal, je to somarina a som rad, ze som ho davno odinstaloval, Spybot sice ma svojich kritikov, ale aj tak si dovolim povedat, ze este v niecom predsa len dobry je :-) MS security je slusny program, az tak by som ho nepodcenoval, aj ked doma ho nepouzivam, ale mam ho nahodeny na par pokusnych pocitacoch a je lepsi ako trebars Avast :-) Avira, myslim, ze by nezaskodilo, ak by tato spolocnost konecne dala cestinu ci slovencinu, osobne ju nepotrebujem, ale uz aj COMODO ma davno cestinu a Panda slovencinu, tak predsa len to stoji za zamyslenie :-) a ako som vravel, filozofovat co je proti spyware, to mozem povedat, ze aj firewall od Comodo je proti spyware, zakazes a mozu sa potrhat :-) Advanced system care ti zas da zopar tisic zablokovani pristupu spyware atd. :-) IOBIT security to iste, dalo by sa o tom filozofovat dlho, ale to by bola nekonecna debata plna hadok a zbytocnosti :-) a na zaver strucna definicia v cestine:

      Výraz malware vznikl složením anglických slov „malicious“ (zákeřný) a „software“ a popisuje záměr autora takového programu spíše než jeho specifické vlastnosti. Pod souhrnné označení malware se zahrnují počítačové viry, trojské koně, spyware a adware.

      • Titulek: Re: no
        Napsal: Registrovaný uživatel Stahuj.cz Jacinto, <derosee (na) windowslive (tečka) com>
        Přidáno: 24. listopadu 2010 13:28

        Od IOBitu je aj antivirák, o ktorom som vôbec nevedel s názvom iSecurity360 a dosť pomohol, keď zlyhal MSE.

        • Titulek: Re: no
          Napsal: kraken
          Přidáno: 24. listopadu 2010 21:13

          No ved ten som mal na mysli :-) IOBIT ma zopar sikovnych programov, ADVANCED SYSTEM CARE, IOBit Security 360, Smart Defrag, u mna najlepsi defragmentovaci nastroj, ale trebars aj Game Booster, tiez zaujimava ulitka :-) Neratajuc ze mnohe z nich su uz v samotnom ADVANCED SYSTEM CARE, trebars Internet Booster, Opravar zastupcov, Spravca spustenych aplikacii, kde si mozes zakazat vselico :-) Cistic diskov atd. :-) IOBit Security nasiel aj u mna zopar trojanov, ktore nenasiel klasicky antivirak, takze raz za cas ho pouzivam :-) Jedine co poviem, ze ADVANCED SYSTEM CARE by nemal pouzivat nejaky debo, co vsetko zmaze a odklika a potom nadava, treba si pozriet co tam je a nastavit, nie je to tazke, len netreba prve co spravit po instalacii je stlacit start :D

      • Titulek: Re: no
        Napsal: gumma, <foitt (na) seznam (tečka) cz>
        Přidáno: 26. listopadu 2010 01:21

        je škodlivý kód a tím pádem tam prostě můžere zařadit cokoliv.... pak máte druhy jako adware, badware, spyware, apood... najkoenfc vidím, píšete to dole...
        Přesto nemám ten dojem, že by právě na tohle svinstvo byl nejlepší antivir :-) A vůbec dneska anitivir není tak důležitý jako SW věnující se všemu tomu *waru....
        Spybot je z antispywarů nejhorší podle všech zkušensotí, pak Spyware terminator, ale nejlepší zkušenost dlouhodobě mám s ad-awarem... krom verzí 2007 a 2008 ty byly úplně na houby... 2009,2010 už mají základní rezident i ve free verzi takže stačí...
        spybot je dobrý akorát tak na zničení systému zejména lamou, expertem možná ne....
        MS security není vůbec špatný, jako antispyware, bych si ho netroufl, protože windows defender který v sobě integruje stál víme za co... podle nějakých testů je z free fakt nejlepší Avira, ale ze školy s nítéž nemámdobré zkušenosti... ale to už jsou 4 roky, tak dejme tomu :-))
        A ta čeština by jí slušela teda hoodně :-))
        Pokud Comodo , jeden z nejlepších FW, ale dneska tky už komplexní balík, což je in, má češtinu tak by už stálo za vyzkoušení... já ho odinstaloval protože mi přišlo hodně dobrý, ale pro lamy opět velice nebezpečný :-)

        právě proto ale tímspíš je trapný odkazovat na Avast a avg :-D to je docela trapné....

        • Titulek: Re: no
          Napsal: kraken
          Přidáno: 27. listopadu 2010 19:57

          ono zas teoreticky poznam aj ludi, ktori antiraky nepouzivaju a vsetko je o.k. :-) Tiez zalezi kam klikate, co otvarate a na ake stranky chodite :D Spybot trebars pouzivam na uplne ine veci , na cistenie, kde mi vycisti aj to, co by Ccleaner ci ine nenasiel, ale suhlasim, je to nebezpecne, treba vediet co mazete :-) Takze u mna Spybot je soft na cistenie stop v pocitaci :-) Spywere terminator je skor pokus o vtip ako ochrana :D MS security by som ako antispyware nikdy ani neodporucal :D Ale ako jednoduchy a sikovny antivirak ano, aj ked skor pre pohodlnejsich ludi, ktorym sa nechce nic nastavovat :-) Testy ma az tak nezaujimaju, ale som si vedomy, ze Avira dosahuje vynikajuce, ale ja by som smelo odporucal skusit Comodo Internet Security, ma to antivirus, firewall a defense+ a je v cestine :-) Ozve sa vela kritikov, ktori povedia, ze firewall je od nich super, ale antivirus je zly a hrozny :D Ono treba vyskusat, myslim, ze uz tomu dlhsiu dobu tak nie je, maju kvalitny antivirak a bez urazky, ale porovnavat s Avastom, ktory hlasi same falosne poplachy by som ho nemohol, ja osobne si dovolim povedat, ze CIS je lepsi ako Avast a zabite ma za to :D Mali ste CIS v priebehu poslednych dvoch mesiacov? Tak potom najprv vyskusajte :-) Ale suhlasim s tym, ze pre lamy veeeeeeeeeelmi nebezpecny, lamam neodporucam instalovat nic od Comodo :-) AVG by som si nedal ani zo srandy, ani keby mi platili za to :D Avast v davnejsej dobe bol relativne ako tak slusny, teraz je to dost zle, zial...

    • Titulek: Re: no
      Napsal: r.kopca, <rado (tečka) kopca (na) gmail (tečka) com>
      Přidáno: 26. listopadu 2010 09:11

      ako vtip by tvoja sprava mozno obstala

      • Titulek: Re: no
        Napsal: gumma, <foitt (na) seznam (tečka) cz>
        Přidáno: 26. listopadu 2010 09:51

        a co ta druhá? *culí se*

        • Titulek: Re: no
          Napsal: r.kopca, <r (tečka) kopca1995 (na) gmail (tečka) com>
          Přidáno: 26. listopadu 2010 17:52

          ta druha je tak dlha ze sa mi hu nechce citat :D

          • Titulek: Re: no
            Napsal: gumma, <foitt (na) seznam (tečka) cz>
            Přidáno: 26. listopadu 2010 18:48

            není totak hrozné :-)

  • Titulek: Ach jo
    Napsal: ach
    Přidáno: 23. listopadu 2010 20:41

    Někdo si popletl Microsoft Security Essentials s Windows Live Essentials.

    • Titulek: Re: Ach jo
      Napsal: kraken
      Přidáno: 23. listopadu 2010 20:59

      Ak si narazal na mna, tak nie :D Poplietol to autor clanku a potom prvy prispievatel to tam hladal, kde to v tom je, ja som reagoval na prispievatela, ze MSE nie je az tak zly, kedze podla mna autor clanku povodne myslel MSE, len dal blby odkaz :-) Plus reakcia, ze Malware je relativne vsetko skodlive , ze je to suhrn virusov, trojanov, spyware atd. :-) Podla prveho prispievatela na Malware nie je otrebny antivirusovy program a to ma teda dostalo :D Lebo som sa zamyslel, na co potom je antivirusovy program :D To s Windows Live Essentials by som nebral tragicky, omyl sa stava, ale snad kazdy inteligentny clovek vie, ze slo o Microsoft Security Essentials, teda aspon ja si to myslim :D

      • Titulek: Re: Ach jo
        Napsal: ach
        Přidáno: 23. listopadu 2010 21:32

        To je v pořádku, jelikož jsem napsal samostatný příspěvek, reagoval jsem na článek, ne na tebe.

        Nemusel to být autor článku, kdo to popletl, proto jsem napsal, že někdo.

        • Titulek: Re: Ach jo
          Napsal: kraken
          Přidáno: 23. listopadu 2010 21:40

          Tak to beriem :-) Inak ten Windows Live Essentials sa mi objavoval pri aktualizaciach, otravna ponuka, som dal nezobrazovat aktualizaciu, takze k tomu sa clovek dostane obcas aj nechtiac, aj ked ja som si to nenainstaloval :D

          • Titulek: Re: Ach jo
            Napsal: ach
            Přidáno: 23. listopadu 2010 22:01

            Počítám, že ve Win 8 bude WLE už defaultní součástí systému, takže se ho přece jen nezbavíš.

  • Titulek: no
    Napsal: gumma, <foitt (na) seznam (tečka) cz>
    Přidáno: 26. listopadu 2010 01:24

    no tak MS security už tam dali správně a přidali aj Aviru, což nezní vůbec blbě...

    • Titulek: Re: no
      Napsal: r.kopca, <rado (tečka) kopca (na) gmail (tečka) com>
      Přidáno: 26. listopadu 2010 09:15

      mozem len suhlasit, moja favorit je urcite avira, ktora ma ani po rokoch pouzivania nikdy nesklamala, MSE ma na pc zas moja mama a takl isto nema ziadny problem takze ziadny problem, len clanok hovori o bezpecvnosti jna webe, som zvedavy ci niekdedy uroby niekdo FTP antivirus ktory bude filtrovat obsah webu, nvm zda sa mi ze uz to dake stranky maju

      • Titulek: Re: no
        Napsal: gumma, <foitt (na) seznam (tečka) cz>
        Přidáno: 26. listopadu 2010 09:58

        jj, právě koukaje na tu aviru jsem četl tvůj komentář u ní.... ta čeština a slovenština už tomu chybí citelně....
        MSE mě zrazuje furt určitá osoba jménem joint jak je to proti aviře Shit.....a já schválně ho vypnul, nahodil aviru a skenoval:-) a nenašel jsem nic :-))
        ale dvě věci: 1) aviru moc nemusím, měli sme ji na vošce a ty komply byly soustavně totálně zavirovaný....kupodivu navíc počítače nejdál od přednášejícíího a kupodivu většinou to byly nějaký holky kdo tam koukal na nějaký "kdovíco"
        ale jsou to už 4 roky a avira pravidelně vítězí v testech free antivirů, takže třeba poslední dva roky je opravdu nejepší:-))
        ale stejně zatím mám MSE k tomu ale mám bod č. 2) jak často se vůbec aktualizuje? nějak nevím, jednou denně? víckrát?

        • Titulek: Re: no
          Napsal: r.kopca, <r (tečka) kopca1995 (na) gmail (tečka) com>
          Přidáno: 26. listopadu 2010 17:51

          tak ja som siu to vysledoval je to zhruba 2x denne u MSE a ja som si aktualiacie robil vzdy rucne lebo sa o Security IT dost zaujimam, ale teraz v podslednom case ma chitili ine veci ako grafika a ine It veci....

Zpět na článek Malware je všudypřítomný


Něco jsme propásli?

Dejte nám vědět. Upozornit redakci Stahuj
Velice děkujeme za Vaše podněty.