Centrum.cz Atlas.cz RSS export


Opera na App Store je jen pro dospělé


  • Titulek: stupidní
    Napsal: daww
    Přidáno: 8. března 2011 02:13

    Co jiného čekat od Applu ? Jednou budou mít pod kontrolou kompletní činnost všech uživatelů svých dokonalých výrobků :-)

    • Titulek: Re: stupidní
      Napsal: Michal, <michalhegar (na) seznam (tečka) cz>
      Přidáno: 8. března 2011 02:47

      zachvíli si budou uživatelé applu muset povině implementovat čip do mozku aby mohl apple kontrolovat i to co si lidi myslí :-D
      jinak dobrá reakce opera software fakt mě to pobavilo :-)

      • Titulek: Re: stupidní
        Napsal: sten
        Přidáno: 8. března 2011 11:29

        jako ve Futuramě eyePhone :D :D (6. serie, 3. díl)

      • Titulek: Re: stupidní
        Napsal: honza-dc, <honzatobias (na) centrum (tečka) cz>
        Přidáno: 8. března 2011 11:31

        Od Jablek jsem měl v životě jen Quicktime přihrávač a i ten šel hodně rychle pryč.Jestli se tu oběví některej z jejich uživatelů, moh by mi prosím vysvětlit výhody jejich výrobků? Mě to připadá, že HW je předraženej a SW má horší kompaktibilitu než Linux.

        • Titulek: Re: stupidní
          Napsal: vegas, <the (tečka) fake (na) email (tečka) cz>
          Přidáno: 8. března 2011 11:42

          To se ani nedivím, že Quicktime šel z windowsu rychle pryč. Taky pod Winem pořádně nefunguje a já osobně ho nepoužívám ani na Macu. Asi je to zvyk, protože na macu funguje dobře. HW předraženej není, je to jen tím, že Apple nevyrábí low-end věci. Jinak s tou kompatibilitou by jsem byl opatrnější. Na linuxu není např. MS Office, Photoshop, Archicad, AutoCAD, Cinema4D atd. atd. V linuxu jsou jenom alternativy zatím co Mac má hodně známých a kvalitních programů.

          Jinak tohle s tím věkem je pěkná prasárna.

          • Titulek: Re: stupidní
            Napsal: gilhad
            Přidáno: 8. března 2011 15:50

            Jenom alternativy? Treba takovy Firefox je v Evrope nejpouzivanejsi prohlizec, zatimco jeho alternativa IE vytrvale ztraci :)

            To, ze na serverech Linux jednoznacne vede asi netreba zminovat, stejne tak, jako to, ze Apache (puvodem na Linuxu, 56%) valcuje alternativu MS IIS (25%) s rozdilem tridy ... a takovych prikladu by se naslo vic :)

            • Titulek: Re: stupidní
              Napsal: vegas, <the (tečka) fake (na) email (tečka) cz>
              Přidáno: 8. března 2011 17:58

              Použitelný prohlížeč má každej systém, teď i Windows. Já mluvím o programech, kvůli kterým se počítač používá tedy především pracovní programy. Ani neznám nikoho kdo by něco dělal v linuxu v práci. Možná nějací programátoři, ale jinak moc ne.

              Určitě je víc kvalitních programů na Macu jako v linuxu. Zkoušel jsem i linux (Ubuntu 64bit) jednu dobu a přišel jsem na to, že by to prostě nešlo. Neudělal jsem tam nic co potřebuju. Jsem stavař a nenašel jsem jediný použitelný program ve stylu Autodesk AutoCAD, Sketchup + VRAY, Cinema 4D + VRAY, Archicad, Photoshop (Gimp vážně ne), ani ten blbej OO se nedá ve světě MS Office moc dobře a jednoduše používat. Vážně jsem nenašel žádnou alternativu přehrávačú filmů ani muziky, které by se používaly líp a pohodlněji jako ve Win, a už vůbec ne líp než na Macu. Jinak celkově ten systém má pořád nějaké chyby, neříkám že je zlý, ale není to dotažený tak jako win a OS X.

              Kdyby byl OS X méně SW kompatilní jako linux, tak tam nenajdu taky nic použitelného, naneštěstí pro linux jsem tam ale našel úplně všechno co potřebuju a mnohokrát ještě lepši než ve Win.

              Proč každej řeší servery? Vždyť je uplně jiná kategorie.

              • Titulek: Re: stupidní
                Napsal: syfino, <rymespetr (na) centrum (tečka) cz>
                Přidáno: 19. března 2011 22:02

                Dobrý den, Jsem také stavař (student), OS používám Win. Přirozeně Pracuji s programy Archicad, Artlantis. Zajímalo by mě, jak je to s pohodlností používání těchto programů a i třeba jiných programů v OS X. Sám Používám také Linux (zkoušel jsem více verzí, mj. Mandriva), a souhlasím s Vámi minimálně v tom, že pro Stavařinou jsou Linuxi snad nepoužitelné. Co se týče alternativ pro běžné uživatele, myslím multimedia apod., ty jsou, a není jich málo. Dá se vybrat i velice slušný (například VLC player). Ještě jsem se chtěl zeptat, zda máte zkušenosti z převodem Archicad -> BLENDER. Dělám vizualizace a nenašel sem jedinej schopej návod. Ale třeba jen něco dělám špatně.

                • Titulek: Re: stupidní
                  Napsal: vegas, <the (tečka) fake (na) email (tečka) cz>
                  Přidáno: 9. března 2011 12:07

                  Zdravím, Archicad je původem Mac aplikace, ale v podstatě se od té windowsácké verze liší jenom minimálně. Artlantis nepoužívám, ale myslím, že taky nebude problém.

                  Jinak se na Macu pracuje a kreslí (alespoň mně) velice pohodlně. Možná ne každému OS X vyhovuje, ale když tak je potřeba se na něj dívat ne jako na jinej Windows, ale snažit se pochopit to jak funguje a učit se.
                  Ano v linuxu je velké množství různých aplikací, ale celkový dojem z nich je u mně špatný.

                  Já taky dělám vizualizace, ale modeluju ve Sketchupu a v Cinema4D a pak to renderuju přes V-ray, takže Archicad > Cokoliv jsem na tohle nikdy nezkusil. V Archicadu dělám jenom výkresy a kdyžtak jednoduché pohledy.

                  • Titulek: Re:
                    Napsal: Markéta, <m (tečka) silhavikova (na) rubiko (tečka) cz>
                    Přidáno: 12. ledna 2013 20:22

                    Prosím, "vegasi", mohl bys mne zkontaktovat na email, potřebovala bych něco poradit na MACu ohledně těch programů, které uvádíš v diskuzi.
                    Předem díky.
                    Markéta

  • Titulek: Apple
    Napsal: Adblock
    Přidáno: 8. března 2011 12:10

    Jenom Apple a Jobs vědí nejlépe co je pro jejich ovce vhodné. A ještě je za všecko umí pořádně podojit.

  • Titulek: Apple :o)
    Napsal: Guest
    Přidáno: 8. března 2011 12:45

    Apple je dle mého názoru předražené nic. Je to jen šikovně marketingově předražená bublina. Jsou daleko lepší alternativní značky za nepoměrně příznivjejší cenu. Na 100% se tu najde fanatickej Jabkář co mě nazve blbcem, že plácám kraviny a jak je to naipak dobré. No měl jsem Iphone a MacBook, během roku se to poroučelo pryč. Iphone 4 jsem vyměnil v záruce za jinou značku s lepší výbavou ( můžu si vyměnit baterku a má signál :o) ) a MacBook na tom prostě nešlo to co jsem potřeboval, krom toho se značně přehříval a větráky funěli jak Temelínský věže na plnej výkon.

    • Titulek: Re: Apple :o)
      Napsal: Mike5
      Přidáno: 8. března 2011 14:47

      Ocenuji,ze jsi napsal za jakou znacku jsi vymenil iPhone a cem je ta znacka lepsi ... to,ze si sam muzes menit baterku je opravdu desna vyhoda.:-) Skoro uvazuji,ze sve soucasne auto(kde si dokazi jen doplnit vodu v ostrikovacich) vymenim za Favorita,kde jsem si dokazal udelat vsechno sam.Co je vlastne "to" co ti neslo na MacBooku?

      • Titulek: Re: Apple :o)
        Napsal: vegas, <the (tečka) fake (na) email (tečka) cz>
        Přidáno: 8. března 2011 18:03

        Souhlas. Jinak předpokládám, že to "to" co mu nešlo, je otevřít Internet Explorer :D

        • Titulek: Re: Apple :o)
          Napsal: Mike5
          Přidáno: 8. března 2011 18:35

          Je to "chytry" kluk - koneckoncu zadny blbec by po roce neprisel na to,ze u iPhone je treba menit baterku v servisu,to chce opravdu hlavu.:-)))

          Ma blondata manzelka si koupila dotykovy Samsung,po dvou dnech zjistila,ze ji mobil "nesedi",vratila ho a vzala si zpatky Blackberry ... geniovi na ktereho jsem reagoval to trvalo rok.:-P

          • Titulek: Re: Apple :o)
            Napsal: Smith, <i (tečka) am (tečka) dj (tečka) smith (na) gmail (tečka) com>
            Přidáno: 8. března 2011 19:26

            Ty jsi fakt mimo...on urcite nevedel ze ze kvuli baterce musi do servisu.
            BTW to je ale ten problem, to ze si ji nevymenis doma sam :-D (legalne a bez ztraty zaruky atd.)

            • Titulek: Re: Apple :o)
              Napsal: Mike5
              Přidáno: 8. března 2011 19:44

              Jasne - zjistil to po roce.Jak dlouho ti trva nez zjistis jestli zarizeni,ktere zakoupis ma vymenou baterii?Take rok?

              Ovsem je to duvod k prodeji ... zajit si po trech letech do servisu a nechat si na pockani vymenit baterku je opravdu problem problemu.

              • Titulek: Re: Apple :o)
                Napsal: Smith, <i (tečka) am (tečka) dj (tečka) smith (na) gmail (tečka) com>
                Přidáno: 8. března 2011 20:45

                o to preci nejde ze si zajdu do servisu a necham si vymenit baterku (nepocitam to ze to musis zaplatit :D)
                Jde spis o to ze kdyz se ti vybije a ty to nemas jak nabít,tak jsi v haji, protoze si tam nemuzes dat ani nahradni :-D

                Njn u "jabka" se vsechny nevyhody stavaj vyhodami :))

                • Titulek: Re: Apple :o)
                  Napsal: Mike5
                  Přidáno: 8. března 2011 21:40

                  To je fakt.Sice jsem se v zivote nesetkal s nikym,kdo by nosil nahradni baterii k mobilu,ktery vydrzi 7 hodin hovoru nebo 6 hodin na internetu(iPhone opravdu neni Nokia),ale ta moznost tu je.Sice si ji vubec nedokazi predstavit,ale pokud je nekdo natolik "jiny",ze mu to vadi nemel by si kupovat iPhone nebo obetovat 9.95 dolaru a koupit si dobijecku z AA baterii.

                  • Titulek: Re: Apple :o)
                    Napsal: Smith, <i (tečka) am (tečka) dj (tečka) smith (na) gmail (tečka) com>
                    Přidáno: 8. března 2011 21:53

                    jo jak pro koho...Ono je nejhorsi ze nejde jenom o baterku ....clovek kterej trochu rozumi mobilum a vic co jak, tak by si nekoupil ifone. Na trhu je daleko vic a lip vybavenych mobilu, maj vic funkci a jsou praktičtější atd ....o tom se nema smysl bavit. Kdo si vydupal ifon, tak at ho ma, i kdyz to pro me bude vzdycky nepochopitelny....

                    • Titulek: Re: Apple :o)
                      Napsal: Mike5
                      Přidáno: 8. března 2011 22:21

                      Zajimave - v tomhle vlaknu uz podruhe ctu o jakychsi tajemnych mobilech,ktere prekonavaji iPhone.Nicmene autori prispevku,z pro mne neznameho duvodu,taji jmena a vyrobce onech skvelych stroju.
                      Kazdy mesic ctu o novych verzich Androidu,ktere zadupou IOS do zeme a po uvedeni se na ne zapomina a cteme opet o novych verzich.

                      • Titulek: Re: Apple :o)
                        Napsal: Smith, <i (tečka) am (tečka) dj (tečka) smith (na) gmail (tečka) com>
                        Přidáno: 8. března 2011 22:24

                        Z toho si nic nedelej
                        To je tim ze na svete je hodne kretenu co si MUSI koupit ifon.
                        BTW podivej se nekdy na statistyky ;-)

                      • Titulek: Re: Apple :o)
                        Napsal: Mike5
                        Přidáno: 8. března 2011 22:46

                        Ano,je spousta lidi,kteri chteji to nejlepsi ... az nektery z tech tajemnych mobilu (jejichz jmena se marne snazim zjistit) iPhone prekona budou si ho lide kupovat.
                        Apple je zatim jedina firma,ktera nas nemasiruje reklamou jako treba LG nebo Samsung a take jedina firma na jejiz vyrobky lide stoji fronty.

                      • Titulek: Re: Apple :o)
                        Napsal: Guest
                        Přidáno: 9. března 2011 09:20

                        Co je lepší než Iphone ? HTC, Smasung a mnoho jiných. Na posledním místě je podělané Jabko, které nemá signál, sám si nevyměníš ani tu přiblblou baterku, aniž bych musel lítat po servisech a mnoho dalších věcí, které zatvrzelej Jabkář nikdy nepochopí páč i když by mu to Jabko v ruce hnilo tak je to přece výhoda.

                      • Titulek: Re: Apple :o)
                        Napsal: Mike5
                        Přidáno: 9. března 2011 11:03

                        Nenapsal jsi v cem jsou lepsi. Maji mensi rozliseni displeje,pada jim system,jsou vetsi,tezsi a maji mensi vydrz na baterie.
                        Nicmene chapu,ze pro nekoho muze byt vymena baterie dulezita - muzes mi uvest par prikladu,kdy jsi se nekolik dnu nedostal k zasuvce nebo k autu a potreboval jsi menit baterii? Kolik nahradnich baterii u sebe bezne nosis?

                        Btw,v podstate mam zkusenost s mobily vsech znacek(Nokia,Motorola,SE,HTC),je to pro mne bezna uzitkova vec,kterou pravidelne menim za lepsi.Az nektera firma vypusti telefon,ktery ostatni prekona rozdilem tridy proste si ho koupim a je mi uplne jedno o jakou znacku se bude jednat.

                    • Titulek: Re: Apple :o)
                      Napsal: Smith, <i (tečka) am (tečka) dj (tečka) smith (na) gmail (tečka) com>
                      Přidáno: 9. března 2011 16:37

                      s clovekem ktery zna jenom ifone, je tezke se bavit o konkurenci :)

                    • Titulek: Re: Apple :o)
                      Napsal: Mike5
                      Přidáno: 9. března 2011 18:42

                      No,mam zkusenosti s mobily vsech znacek a je mi vcelku jedno jaka znacka to je.Pokud nektera firma udela telefon o tridu vyssi nez iPhone s naprostym klidem si ho koupim.
                      Zatim jsi neuvedl nic konkretniho,krome vymeny baterie - jenze to je zrovna neco na cem mi opravdu nezalezi ... 7 hodin hovoru a 6 hodin na netu mi u iPhone staci.
                      Chces se bavit o konkurenci,ale nedokazal jsi uvest jediny model mobilu - o cem se tedy mame bavit?

  • Titulek: Re: Apple :o)
    Napsal: jv
    Přidáno: 8. března 2011 18:03

    "...se značně přehříval a větráky funěli jak Temelínský věže na plnej výkon"
    Tak to by mě celkem zajímalo jak jste toho dosáhnul. Za několik měsíců intenzivního užívání se mi ještě větrák nepodařilo zaslechnout (teda MacBook Pro, možná je MacBook řešen jinak, ale pochybuju, že je tam takový rozdíl).
    Jinak k výměně baterky se už vyjádřil někdo nade mnou a

    • Titulek: Re: Apple :o)
      Napsal: Wiseman
      Přidáno: 8. března 2011 21:48

      ...a co? Došly slova? nebo se začal přehřívat MacBook Pro a tak jsi rychle stisknul tlačítko "Přidat příspěvek?" Jestli neslyšíš větráky, které "funěj jak Temelínský věže na plnej výkon", tak si dojdi k ušnímu...anebo si udělej domácí test...pusť si na svém počítači (MacBook Pro) se zapnutými reproduktory (na maximum nejlépe) hudbu a k tomu vizualizaci (Ctrl+T, pokud máš iTunes). Pokud ji neuslyšíš, tak mám pro tebe velice špatnou zprávu. Pokud ano, zkus ztišovat reproduktory postupně až na 5% výkonu...jestli v průběhu procesu přestaneš slyšet hudbu, mám pro tebe špatnou zprávu...Jestli ovšem ne, ale už konečně slyšíš hukot větráků, mám pro tebe zvláštní zprávu, jestli slyšíš jen hudbu a ne větráky, mám pro tebe úžasnou zprávu...bohužel ani v jedné z možností nemáš pravdu HAHAHAHA

      • Titulek: Re: Apple :o)
        Napsal: jv
        Přidáno: 9. března 2011 20:09

        Tak to si snad ani nezaslouží komentář :-D .. bravo, takhle sem se dlouho nepobavil :-D

  • Titulek: Re: Apple :o)
    Napsal: JáToJsem
    Přidáno: 9. března 2011 09:40

    .... vyměnil to v záruce, tak každému dojde, že se během roku načetlo pár závad ne aby se to dalo vyměnit v záruce vy palice Sadařský nadutý vymaštěný. A to, že hned každej nepíše co má za NTB či telefon, jako proč by měl ? Se nemusí na vás chudáky co jste podlehli šmejd značce Apple vytahovat, že á lepší stroje než máte doma pánové vy, jen si to nechcete připustit když už jste do těch šmejdů nacpali takové prachy :D

  • Titulek: vysvetlení
    Napsal: Ondra
    Přidáno: 8. března 2011 13:44

    iPhone má funkci kontroly, která dovoluje omezit na telefonu některé služby. Mimo jiné např. i sledování videí, která nejsou vhodná pro všechny věkové skupiny.

    Bohužel při použití opery by tato omezení šla obejít (což u Safari nelze), a na webu sledovat libovolné video. Myslím, že proto je tam to omezení na věk pro stažení.

    Myslím, že tato příčina musela dojít každému, kdo se jen trošku zamyslí. Chápu, že kdo chce psa bít, hůl si najde, a zdá se mi, že místo, aby se autor pátral po příčině, jen prostě hledal záminku, jak na něco plivnout...

    Myslím, že řešení je natolik nasnadě, že i autor článku o něm musel vědět.

    • Titulek: Re: vysvetlení
      Napsal: Ondra
      Přidáno: 8. března 2011 14:04

      nejedná se pouze o video, ale i o další obsah, který by byl s Operou dostupný.

      • Titulek: Re: vysvetlení
        Napsal: Ha
        Přidáno: 8. března 2011 14:39

        Tak proč si rovnou Jabka nemůžou ze zákona kupovat jen 18+ Jabkáři :D

        • Titulek: Re: vysvetlení
          Napsal: sturm
          Přidáno: 8. března 2011 16:19

          Přesně, tak to se dozvídám o iPhonu další věc (čti důkaz jeho stupidnosti), že má v sobě kontrolu, co tě k nějakému obsahu nemusí chtít pustit :-O Předpokládám, že určitě někdo vymyslel, jak to obejít, ale už jen ta představa, že bych musel v telefonu používat prohlížeč, co by kontroloval, co dělám, mi přijde dost hrozná...
          Fakt, už bych radši bral telefon postavený na Javě než iPhone (...teda ne, iPhone by se vlastně dal dost dobře prodat). To je fakt tak designově superúžasněskvělý oproti jiným telefonům, že ho lidi kupují?

          • Titulek: Re: vysvetlení
            Napsal: Mike5
            Přidáno: 8. března 2011 17:55

            Designove je o tridu vys nez konkurence,OS je take o tridu vys,kvalita zpracovani je o tridu vys,vydrz je o tridu vys.V diskuzich sice narazis na "vopravdicke" byvale majitele iPhonu,ale ti zpravidla vypoti jen moudra nactena z netu aniz by nekdy meli iPhone v ruce.
            Pokud ti vadi prohlizec s omezenim tak si proste nainstalujes jiny - na compech to vsichni pokladaji za samozrejmost v pripade mobilu jsou z naprosto stejne veci auf.

            • Titulek: Re: vysvetlení
              Napsal: Guest
              Přidáno: 9. března 2011 09:30

              Zatvrzelemu Jabkáři by nevadilo i když by mu to Jabko začalo hnít mezi rukama. To je řpece výhoda mezi ostatníma. já se Vám musím už jen smát jak demagogicky bráníte to svoje Jabko. Pro upřesnění místo Iphone mám HTC Desire a místo MacBooku normální Dell E6510 to jen tak pro upřesnění. PS: jen si ten Váš svatej grál obhajujte dál, měl jsem a již nikdy více :o)

              • Titulek: Re: vysvetlení
                Napsal: Mike5
                Přidáno: 9. března 2011 10:51

                Vis,je to zajimave - ty ponekud fanaticky utocis na telefon,ktery jsi v zivote nedrzel v ruce a jako argument uvadis nemoznost vymeny baterie.Pak uvedes,ze jsi poridil HTC Desire,ktery je proslaveny zrout baterii.
                Takze jsi misto iPhonu poridil telefon s mensim rozlisenim displeje,ktery je vetsi,tezsi,mene stabilni a vydrzi na jedno nabiti polovinu casu.:-P
                Jsi zajimavy clovek.:-)

        • Titulek: Re: vysvetlení
          Napsal: Ondra
          Přidáno: 8. března 2011 16:44

          Aha, takže poplopaticy. Dnešní operační systémy mají zabudovanou rodičovskou kontrolu, mezi ně patří iOS a třeba i Windows.

          Doporučuju si nejdříve opatřit alespoň základní znalosti tématu, než budete přispívat do diskuse tímto nabubřelým stylem. Na druhou stranu styl autora článku není o moc lepší.

          • Titulek: Re: vysvetlení
            Napsal: (_I_)
            Přidáno: 8. března 2011 17:10

            takže tahat prachy z dětí na Appstore je OK, ale běda kdyby si stáhli něco, co funguje líp než ta jejich parodie na prohlížeč, ha ha

            • Titulek: Re: vysvetlení
              Napsal: vegas, <the (tečka) fake (na) email (tečka) cz>
              Přidáno: 8. března 2011 18:06

              co to plácáš?

  • Titulek: opera
    Napsal: nikdo
    Přidáno: 8. března 2011 14:51

    1) Opera je jen pro dospělě stejně jako všechny ostatní internetové prohlížeče na app storu.
    2) Nevím co to je za novinku, ale je to tam už hodně dlouho, ne-li od začátku.

    • Titulek: Re: opera
      Napsal: Albrecht
      Přidáno: 9. března 2011 10:50

      Ono to dává smysl, rozdíl mezi Safari a ostatníma prohlížečema je takový jako rozdíl mezi prakem a raketovou střelou, takže Apple docela chápu.

  • Titulek: Ironie
    Napsal: Wiseman
    Přidáno: 8. března 2011 21:34

    LOL nemyslíte, že ironicky byl spíše ten první citát (ironicky míněn, ne, že byl ironicky překvapen) a v tom druhém už jen sarkastický vtípek, který má naznačit, že Standal a jeho kolegové to řeší s nadhledem a nad problematikou diktatury App Store si umývjí ruce? Hmm? No mě to tak připadá...

  • Zpět na článek Opera na App Store je jen pro dospělé


    Něco jsme propásli?

    Dejte nám vědět. Upozornit redakci Stahuj
    Velice děkujeme za Vaše podněty.