Centrum.cz Atlas.cz RSS export


Po pěti letech vyšel 7-Zip v nové verzi 15.12. Máme zahodit WinRAR?


  • Titulek: Sracka
    Napsal: Rebel VOLE
    Přidáno: 27. listopadu 2015 13:50

    7cip je sracka vole WinRAR je pan :P a vy se knemu budete klanet !!!

    • Titulek: Re: Sracka
      Napsal: Registrovaný uživatel Stahuj.cz HrcPrc, <luciforst (na) gmail (tečka) com>, hrcprc.net
      Přidáno: 27. listopadu 2015 14:16

      ano velice kvalitni plnohodnotny koment jako kazdy jiny od tebe :)

    • Titulek: Re: Sracka
      Napsal: askub
      Přidáno: 28. listopadu 2015 07:20

      Není nad to se umět slušně a kvalitně vyjádřit :(

  • Titulek: Vďaka, pán Pavlov, za 7zip
    Napsal: 19jmsr56, <19jmsr56 (na) gmail (tečka) com>
    Přidáno: 28. listopadu 2015 19:41

    Tento program je neodmysliteľnou súčasťou v mojich PC už dlhoročne, a to z min. dvoch dôvodov: že rozbaľuje rar-súbory, ktoré WinRar nerozbalí pre údajnú chybu CRC, a že je rýchly a pritom nenáročný na sytémové prostriedky. Takže vďaka!

    • Titulek: Re: Vďaka, pán Pavlov, za 7zip
      Napsal: Rebel VOLE
      Přidáno: 3. prosince 2015 20:58

      ano zase jeden warezkomunista :)

      Winrar nejbezpecnejsi spusob jak zapakovat data zaheslovat zasifrovat a mate garanci ze se do archivu bez spravneho hesla NIKDO NIKDY ani za milion let nedostane !!!!

      • Titulek: Re: Vďaka, pán Pavlov, za 7zip
        Napsal: jmsr, <jmsr (na) atlas (tečka) sk>
        Přidáno: 4. prosince 2015 17:36

        Hele, v..e! -neurážam, len komentujem všetkohovoriaci nick...

        Programy, aplikácie a pod. nemajú NIČ spoločné s politikou - takže ani s "komunistami".
        Ak ste taký program vytvoril Vy, tak by som ďakoval Vám!!!
        Po ďalšie - 7zip nie je warez - je to freeware - OBROVSKÝ rozdiel -niekto ho robí z dobrej vôle pre potreby ostatných, čo je v dnešnej monetárnej demokracii pomaly nevídané.
        Asi musíte trpieť stihomamom, keď potrebujete mať niečo zaheslované až do skončenia sveta.
        Za posledné: kým WinRar( asi Vami poctivo platený) spolupracuje s druhom kompresií spočítaných ťažko na 2 rukách, tak 7zip otvára až 35 rôznych - a je FREE.

        Prajem pekné Vianoce - (ak myslíte inak, nech je Vám Boh milostivý).

        • Titulek: Re: Vďaka, pán Pavlov, za 7zip
          Napsal: Bmc Software Israel Ltd.
          Přidáno: 6. prosince 2015 20:49

          jo potrebuju mit v archivu v RAR5 zasifrovan zaheslovan 25mistnym heslem co nosim v hlave soubor databaze z keepass samotna databaze je taky zaheslovana a zasifrovana takze pojistka 2x samozrejme jinym heslem :) heslo je extrem pismena cislice a znaky ?@˘.-

          je jasne ze kdyz neco takto mam zamcene a zaroven je i zalohovano na nekolika FTP ktere jsou rozmisteny na nekolika mistech sveta tak vty databazi asi nejsou leda jake hesla a ostatni pristupove udaje a uz vubec zadny warez :D ikdy by se nekomu povedlo onen archiv desifrovat a rozpakova vc. keepass databaze a precist vse co tam je narazi na posledni ochranu a ta je autenticator fizicka blbustka co generuje random 6mistny cisleny kod bez jeho zadani se ani tak neprihlasi bezpecnost NADEVSE !!! hodnota nevycislitelna !!!

          navic winrar umoznuje pridat zaznam o autecnosti archivu tudiz archiv je wazan na soubor se zakoupenou licenci a mnohe vic :))

          7zip je sice zadarmo ale moc toho nenabidne a jeho sifrovani stoji za starou belu

  • Titulek: winrar?
    Napsal: wolf
    Přidáno: 23. prosince 2015 11:57

    7 zip pouzivam nekolik let .. on nekdo jeste pouziva winrar? :D

  • Titulek: proti sračkám
    Napsal: e7d2ax
    Přidáno: 11. srpna 2016 23:41

    super,

Zpět na článek Po pěti letech vyšel 7-Zip v nové verzi 15.12. Máme zahodit WinRAR?


Něco jsme propásli?

Dejte nám vědět. Upozornit redakci Stahuj
Velice děkujeme za Vaše podněty.