Aplikace iOS nese název IBM MobileFirst Managed Mobility Services a umožňuje obchodním klientům integrovat Macy na svém pracovišti s podporou od IBM. IBM tak exkluzivně pro iOS vyvine přes 100 podnikových aplikací a služeb z mnoha oblastí, a mimo jiné poslouží jako distributor mobilních dotykových zařízení. Na oplátku by pak více než půlka ze cca 350 000 zaměstnanců firmy IBM brzy měla přejít na MacBooky. Je to již zhruba rok, co Apple spolupracuje s IBM na prosazení svých produktů i v korporátním prostředí. 

V současné době již zaměstnanci IBM užívají přibližně 110 000 zařízení od Applu, přičemž 50 000 z toho jsou MacBooky. IBM ale zvažuje toto číslo navýšit a pořídit pro zaměstnance zhruba dalších 200 tisíc nových počítačů. Při tomto odběru by se IBM stalo pro Apple největším odběratelem MacBooků. Zajímavostí z minulosti je, že se jedná o velmi paradoxní situaci. V osmdesátých letech byly firmy silnými konkurenty a obě se snažily prosadit svůj standard osobního počítače.

Apple proti IBM odvážně vystoupil svou slavnou reklamou na Macintosh. Připomeňme, že IBM už se ale delší dobu výrobou osobních počítačů nezabývá. Pro Apple je spojení s firmami důležité z dlouhodobého hlediska. Zejména prodeje iPadů koncovým zákazníkům totiž zpomalují a firemní zákazníci mohou představovat další velké odbytiště.